Free background from VintageMadeForYou

woensdag 29 augustus 2012

Thee-verpakking


A.s. zondag 2 september vindt er in Aarle Rixtel op De Kouwenberg een markt plaats voor de plaatselijke ondernemers en hobbyisten.
Zij kunnen daar hun waren presenteren en laten zien wat er zoal in ons dorp leeft
Ook ik zal daar met een marktkraam aanwezig zijn............
Je kunt daar dan mijn teddyberen komen bekijken, maar ook zal ik mijn High-Tea met de diverse workshops daar promoten............

Mede hiervoor, maar eigenlijk hadden ze dit toch al wel nodig, heb ik deze week de verschillende soorten thee opnieuw verpakt zodat het er allemaal wat gezelliger uitziet......
     Wat oude kranten en een papieren taartonderlegger met kantje en voila.....
           Het ziet er echt superleuk uit..............



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten