Free background from VintageMadeForYou

maandag 3 september 2012

Foto's Heem-markt

Wat was het er gezellig!!!! Het mooie weer speelde hier natuurlijk wel een grote rol in , maar we hadden ook een erg enthousiast publiek .De stemming zat er goed in . En een markt voor je eigen dorpsbewoners is natuurlijk altijd al leuk .
De meeste mensen ken ik wel en ze bleven dan ook gezellig eventjes staan om een praatje maken............
De markt was om 17.00 uur afgelopen , maar er was nog niemand die aanstalte maakte om op te gaan ruimen , dat zegt eigenlijk al alles !!!!
 

 
Mijn beertjes waren er natuurlijk..........
                 en ook de berenkleertjes en diverse labeltjes......
                                   
  Dit was mijn buurvrouw op de markt.......Zij is de eigenaresse van
       La Romanza woonwinkel in ons dorp........
En mijn kransen natuurlijk................
 Dit om mijn High-Tea met workshop en de inloopavond van
                        Dinsdag 2 Oktober onder de aandacht te brengen......................
Het was zeker voor herhaling vatbaar!!!!!!!!!!

 
 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten